Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach analitycznych, funkcjonalnych oraz marketingowych.
Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności
SOBOTA
15:30-16:30
przerwa 10 min
16:40-17:40
INDYWIDUALNE
ROZWIĄZYWANIE
ZADAŃ OTWARTYCH
(PAPER 2 i 3)
* każdy z modułów zostanie utworzony, gdy zapisze się minimum 5 osób.
Nauczyciel i wykładowca WUM
Certyfikowana nauczycielka systemu IB (Chemistry) od 2011 r.
Specjalistka od międzynarodowych systemów nauczania (IB DP and MYP),
Egzaminator IBO.
(Certyfikaty IB: „An Introduction to Teaching IB DP Chemistry” 2011, “Chemistry: A focus on internal assessment (Cat.3)” 2015, “Chemistry (Cat.2)” 2016, “Category 3 – Managing the extended essay” 2018).
* Ze względu na prawa autorskie, konieczne wykupienie przez każdego z uczniów dostępu do wybranych przez nas arkuszy maturalnych z oficjalnej strony IB.
Luźna forma dyskusji oraz młodzieżowe podejście do kursantów przyczynia się do
czego nie doświadczysz w tradycyjnej szkole, a co od wielu lat potwierdzają nasi kursanci,
którzy co roku dostają ocenę 7 z matury!
W naszej szkole wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie naszych nauczycieli przez lata uczących w systemach IB (SL i HL) oraz A-levels (na poziomie AS oraz A2).
Wystarczy w jasny i logiczny sposób pokazać ciągi przyczynowo-skutkowe,
aby kursant zrozumiał materiał, a nie zapamiętywał.
Opcja B to biologiczny dział chemii, zawierający informacje o:
dodatkowo program HL porusza tematykę:
Opcja D to farmaceutyczna część chemii szczegółowo poruszająca tematykę właściwości i stosowania leków, zawierająca informacje o:
dodatkowo program HL porusza tematykę:
Nasi nauczyciele to naukowcy, którzy prowadzą na co dzień własne badania i piszą publikacje naukowe. Potrafią bardzo dobrze analizować dane, znają się na metodologii prowadzenia doświadczeń oraz obróbce statystycznej danych.
Praca z nami pozwoli profesjonalnie i rzetelnie nauczyć kursantów poprawnej analizy danych, jak również ich statystycznej obróbki. Pracując nad zadaniami wyćwiczysz umiejętności wnioskowania, a także ewaluacji doświadczeń.
SKUTECZNOŚĆ DZIĘKI DOŚWIADCZENIU
ORAZ
PASJI DO EDUKACJI